یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

در هشتمين جلسه شوراي عالي فناوري اطلاعات صورت گرفت؛

تأکيد دکتر جهانگيري بر اجرايي شدن سريعتر دولت الکترونيک

اسحاق جهانگيري

سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴:۰۰


معاون اول رييس جمهور با تأکيد مجدد بر اجرايي شدن سريعتر دولت الکترونيک در سطح کشور، گفت: اجراي اين طرح در بهبود اقتصاد کشور و روند خدمت‌رساني به مردم نقش مهمي دارد و همه دستگاهها بايد تکميل زير ساخت هاي لازم آن را با جديت دنبال کنند.

وايمکس نيوز - دکتر اسحاق جهانگيري عصر دوشنبه در هشتمين جلسه شوراي عالي فناوري اطلاعات کشور، توسعه و ارتباط منسجم سامانه‌هاي خدماتي را از دغدغه‌هاي اصلي همه بخشها و دستگاهها دانست و اظهار داشت: در فرايند يکپارچه سازي امور مربوط به فناوري اطلاعات؛ اصالت با انعطاف روندها مطابق با برنامه ها و سياستهاي دولت است و نبايد نهادها و ساختاري هاي اداري مانع پيشرفت کشور همگام با توسعه فن آوريهاي نوين شوند.

دکتر جهانگيري اظهار اميدواري کرد با توسعه دولت الکترونيک، شاهد گامهاي مثبتي در جهت خدمت‌رساني بيشتر به مردم در حوزه سلامت باشيم.

در اين جلسه که وزراي دادگستري، دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح، بهداشت،درمان و آموزش پزشکي، صنعت،معدن و تجارت، ارتباطات و فناوري اطلاعات، معاون علمي و فناوري رييس جمهور و نمايندگان وزارتخانه ها، سازمانها و دستگاههاي عضو شورا حضور داشتند، دبير شوراي عالي فناوري اطلاعات گزارشي از ميزان پيشرفت پروژه سلامت الکترونيکي، افزايش تعامل پذيري و به اشتراک گذاري سامانه‌هاي دستگاههاي اجرايي و نيز پروژه‌هاي مختلف توسعه دولت الکترونيکي ارايه نمود.

در ادامه جلسه، پس از بحث و بررسي آيين نامه داخلي توسعه دولت الکترونيک، آيين نامه نظام اجرايي طرح نشاني استاندارد مکاني ملي ، آيين نامه اجرايي رعايت الزامات گذر به پروتکل اينترنت نسخه6 و دستور العمل تشکيل ، وظايف و اختيارات کارگروه خدمات الکترونيکي سلامت با اصلاحاتي به تصويب رسيد.

 

منبع : سايت رياست جمهوري

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو